tisdag 12 januari 2010

Innan resan

Jaha då sitter man här kvällen innan. Har jag tittat tillräckligt på BETTS hemsida? Borde kanske förberett mej mer?
Vad ska jag titta på? Lyssna på? Studiebesök inbokat iallafall. Vet att det löser sej där. Det är så mycket att jag ändå inte hinner med allt jag vill.
Packat klart, hoppas jag. Checkat in och upptäckt att SAS:s internetincheckning inte klarar av IE 8 för utskrift av Boardingcarden. Otroligt!
Lite orolig över Barbro. Får vi med henne dit, hur får vi då med henne hem? ;) Att hon inte gillar flyga gör ju inte det enklare. Aja det ska väl gå bra.
Har haft kontakt med flera av de andra resenärerna på FB. Ska hinna prata med dem också såklart. Sen kommer ju hässleholmarna, Boman och Nilsson. Blir hektiska dagar.
Lite Farmville nu sen natti.. Ska försöka sprida lite vad som händer i London

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar